Urokliwe miasto i dobre miejsce do piłkarskiego rozwoju [SPOT EURO U-21 Z KAPUSTKĄ]

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

W poniedziałek w szkole podstawowej nr 34 miało miejsce pierwsze publiczne odtworzenie spotu promującego Kraków przy okazji Młodzieżowych Mistrzostw Europy. Dzieci wzięły również udział w konkursie rzutów karnych, za co zostały nagrodzone biletami na mecze Euro w Krakowie.

Spot reklamowy z Bartoszem Kapustką w roli głównej będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i ekranach w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie w trzech wersjach: 8- 15- i 30-sekundowej. Piłka kopnięta z Błoń przez młodego piłkarza zmotywowanego przez Kapustkę przemierza miasto, pokazując widzom najważniejsze krakowskie zabytki. Akcja kończy się na Rynku Głównym.

– W ten sposób chcemy pokazać uroki naszego miasta i to,, że wybitni młodzi piłkarze mogą wyjść z Krakowa. Dzieciom i młodzieży potrzebne są dziś dobre wzorce zachowań i spędzenia wolnego czasu – mówi wiceprezydent Andrzej Kulig, odpowiedzialny m.in. za promocję.

Spot powstawał w drugiej połowie kwietnia. Pogoda nie rozpieszczała, ale wiceprezydent pracę z reprezentantem Polski nazwał „dużą przyjemnością”.  – Bartek jest najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem młodego pokolenia. Robiliśmy badania, z których wynika, że wzbudza sympatię również u kibiców Wisły, którzy uważają go za piłkarza, którym Kraków może się pochwalić – tak wybór twarzy Euro U-21 w Krakowie uzasadnia Janusz Kozioł, pełnomocnik prezydenta do spraw Młodzieżowych Mistrzostw Europy.

Czytaj wiadomości ze swojej dzielnicy:

Krowodrza
comments powered by Disqus

Najnowsze wiadomości

Wczytaj więcej

Piłka nożna

Sporty halowe

Hokej

Fitness i zdrowie

Bieganie

Inne